problem z pasami bezpieczeństwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dudek290
    Classic
    • 2014
    • 9

    problem z pasami bezpieczeństwa

    doobo, faktycznie też zauważyłem coś takiego. Przy pewnym poziomie paliwa w zbiorniku do uszu dochodzą dźwięki bulgotania
    Pzdr
    ELEGANCE
  • kasiutka
    Classic
    • 2012
    • 26
    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

    #2
    problem z pasami bezpieczeństwa

    Panie i Panowie

    Mam problem który pojawił się kilka dni temu. Mianowicie w czasie jady w zapiętych pasach już kilka razy zdarzyło mi się że nagle zaczyna pikać kontrolka że pasy są nie zapięte. Odpinam i powtórnie zapinam pas i jest ok.Problem jednak stale się powtarza.
    Czy to wina jakiegoś czujnika? Jeśli tak to jakiego?
    Przyznam że to irytujące gdy człowiek ma zapięty pas a tu mimo wszystko słysze to pikanie.. ;/
    ..pieniądz i czas to najwięksi terroryści.

    ~kobieta w której żyłach płynie Shell V-Power Racing

    Komentarz

    • Wojtas_Poznań
      RS
      • 2010
      • 2822

      #3
      Zamieszczone przez kasiutka
      Czy to wina jakiegoś czujnika?
      jak już to nie styka coś w zapince pasa :idea:
      zresztą tu jest praktycznie identyczny temat/problem:
      SPOT Poznań:
      .....
      ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


      Error 503 Wojtas Unavailable :P

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        kasiutka, szukajka :!:

        najczęściej winne są styki pod fotelem kierowcy w okolicy lewej szyny z przodu
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • kasiutka
          Classic
          • 2012
          • 26
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #5
          Szukałam ale akurat temat wskazany przez Wojtas'a nie wyświetlił mi się. Po pracy trzeba będzie zajrzeć pod fotel w takim razie
          ..pieniądz i czas to najwięksi terroryści.

          ~kobieta w której żyłach płynie Shell V-Power Racing

          Komentarz

          • kecaj
            RS
            • 2009
            • 1511
            • Superb II (3T4)

            #6
            kasiutka, temat wskazany przez Wojtas_Poznań wyświetla się bez problemu.
            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

            Komentarz

            • fernando
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1890

              #7
              Ja mam podobny problem, a tak samo szukania nie dala mi żadnego sensownego wyniku, wiec postanowiłem juz zdezaktywowac te kontrolkę... Niemniej jednak dzięki za tego linka :wink:

              Komentarz

              • Tobi77
                Rider
                • 2012
                • 509
                • Octavia I combi (1U5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Ja miałem odwrotny problem, tzn. mimo nie zapiętego pasa, nie było sygnału dźwiękowego po aktywacji stacyjki. Trochę WD-40 w zapięcie pasa pomogło rozwiązać problem.
                Moja Octavia

                Komentarz

                • kasiutka
                  Classic
                  • 2012
                  • 26
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #9
                  Problem rozwiązany

                  Wypięłam wtyczkę w podłodze i zapomniałam o tym denerwującym pikaniu.
                  Dziękuje za pomoc
                  ..pieniądz i czas to najwięksi terroryści.

                  ~kobieta w której żyłach płynie Shell V-Power Racing

                  Komentarz

                  • Kicer
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 217

                    #10
                    Panie i Panowie jakby ktoś kiedyś zmagał się z problemem pikania niezapiętych pasów pomimo ze pas jest zapięty i naciągnięty (bądź luźny) Podpowiem wam jeszcze raz (przetestowane kilkadziesiąt razy - trochę się tego nawymienialem) Winne temu jest zapięcie pasa kierowcy. 99,9% to jest to, przez 5 lat pracy w skodzie nie spotkałem się z inną usterką związaną z tą kontrolką. ten 0,1% zostawiam na to ale... Dla tych co lubią polemizować. Koszt złącza ok 150 zł, wymiana dla nie wprawnego mechanika ok 1h.

                    Pozdrawiam MArcin
                    Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                    Komentarz

                    • pawelski
                      Drive
                      • 2006
                      • 74
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #11


                      :-)
                      była octa jest bora.. 1.9 TDI AJM
                      a teraz... znowu octa ;-)

                      Komentarz

                      • paintx
                        Classic
                        • 2010
                        • 2

                        #12
                        Witam, miałem ten sam problem z pasem i oczywiście wypięcie wtyczki w podłodze pomogło, jednak moje pytanie jest inne, czy wypinając tą wtyczkę nie "otwieramy" obiegu i w takim razie poduszka od kierowcy przy zderzeniu nie zadziała ??

                        Komentarz

                        • piotrek_gdy
                          RS
                          • 2008
                          • 7723
                          • Volkswagen
                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                          #13
                          paintx, poduszka kierowcy jest zawsze aktywna w momencie gdy jest kluczyk włączony

                          jak masz jakies wątpliwości to wepnij wtyczkę i wykoduj kontrolkę z zegarów- efekt jest ten sam
                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                          Komentarz

                          • TomekRs
                            RS
                            • 2011
                            • 1670

                            #14
                            W golfie V podobno to jest taka "wada fabryczna" tej wtyczki do pasow, ktora po dluzszym czasie eksploatacji zaczyna robic takie akcje. Wydaje mi sie, ze to samo będzie w skodzie.

                            Komentarz

                            Pracuję...